Regulamin
Sklepie Shopitak, s.r.o. spółka z siedzibą przy Pavlovská 12, Brno, numer identyfikacyjny: 09094822, wymieniona w rejestrze handlowym prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Brnie, pod numerem C 117220, do sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem internetowym www.shopitak. cz.
1. PRZEPISY WSTĘPNE
1.1 Oto warunki handlowe (zwane dalej „warunkami handlowymi”) „Shopitak, s.r.o.” spółki z siedzibą na ulicy Pavlovská 12 w Brnie, z numerem identyfikacyjnym: 09094822, wymieniona w rejestrze handlowym prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Brnie, pod numerem C 117220 (zwanym dalej „sprzedawcą”), regulowane są, zgodnie z przepisami sekcji 1751, Paragraf 1 ustawy nr 89/2012 Coll.Kodeks cywilny (zwany dalej „kodeksem cywilnym”), pokrywa wzajemne prawa i obowiązki umawiających się stron powstałe w związku z umową sprzedaży lub na jej podstawie (dalej zwaną „Umową sprzedaży”) zawartą między Sprzedawcą a inną osobą (zwaną dalej „Kupującym”) za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedawcy. Sklep internetowy jest prowadzony przez sprzedawcę na stronie internetowej pod adresem internetowym www. shopitak.cz (zwaną dalej „stroną internetową”), za pośrednictwem interfejsu strony internetowej (zwany dalej „interfejsem internetowym sklepu”).
1.2 Warunki handlowe nie mają zastosowania dla przypadków, w których osoba, która zamierza kupić towar od sprzedawcy, jest osobą prawną lub osobą, która podczas zamawiania towarów działa w ramach swojej działalności gospodarczej lub w ramach niezależnego zawodu.
1.3 Postanowienia odbiegające od warunków handlowych można uzgodnić w umowie zakupu. Odmienne postanowienia umowy kupna mają pierwszeństwo przed postanowieniami warunków.
1.4 Postanowienia warunków handlowych stanowią integralną część umowy kupna. Umowa zakupu i warunki handlowe są sporządzone w języku czeskim. Umowę zakupu można zawrzeć w języku czeskim.
1.5. Treść warunków może zostać zmieniona lub uzupełniona przez sprzedającego. Przepis ten nie wpływa na prawa i obowiązki powstałe w okresie obowiązywania poprzedniej wersji warunków.
2. KONTO UŻYTKOWNIKA
2.1 Na podstawie rejestracji kupującego dokonanej na stronie internetowej kupujący może uzyskać dostęp do interfejsu użytkownika. Za pomocą interfejsu użytkownika kupujący może zamawiać towary (zwane dalej „kontem użytkownika”). Jeśli interfejs sklepu na to pozwala, kupujący może również zamawiać towary bez rejestracji bezpośrednio poprzez interfejs sklepu internetowego.
2.2 Podczas rejestracji na stronie internetowej i podczas zamawiania towarów kupujący jest zobowiązany do podania wszystkich danych w sposób prawidłowy i zgodny z prawdą. Kupujący jest zobowiązany do aktualizacji danych określonych na koncie użytkownika w przypadku jakiejkolwiek zmiany. Dane podane przez kupującego na koncie użytkownika i podczas zamawiania towarów są uważane przez sprzedającego za prawidłowe.
2.3 Dostęp do konta użytkownika jest zabezpieczony nazwą użytkownika i hasłem. Kupujący jest zobowiązany do zachowania poufności w zakresie informacji niezbędnych do uzyskania dostępu do swojego konta użytkownika.
2.4 Kupujący nie jest uprawniony do zezwalania na korzystanie z konta użytkownika osobom trzecim.
2.5 Sprzedawca może zlikwidować konto użytkownika, zwłaszcza jeśli kupujący nie używa swojego konta użytkownika dłużej niż lub jeśli kupujący naruszy swoje zobowiązania wynikające z umowy zakupu (w tym warunków).
2.6 Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto użytkownika może nie być dostępne przez całą dobę, zwłaszcza z powodu niezbędnej konserwacji sprzętu lub oprogramowania sprzedającego lub niezbędnej konserwacji sprzętu i oprogramowania stron trzecich.
3. ZAWARCIE UMOWY ZAKUPU
3.1 Cała prezentacja towarów umieszczona w interfejsie sklepu ma charakter informacyjny, a sprzedawca nie jest zobowiązany do zawarcia umowy zakupu tych towarów. Nie stosuje się przepisów § 1732 ust. 2 kodeksu cywilnego.
3.2 Interfejs internetowy sklepu zawiera informacje o towarach, w tym ceny poszczególnych towarów i koszty zwrotu towarów, jeśli towarów z natury nie można zwrócić zwykłą pocztą. Podane są ceny towarów, w tym podatek od wartości dodanej i wszystkie powiązane opłaty. Ceny towarów pozostają ważne, o ile są wyświetlane w interfejsie internetowym sklepu. Przepis ten nie ogranicza możliwości zawarcia przez sprzedającego umowy kupna na indywidualnie ustalonych warunkach.
3.3 Interfejs sklepu internetowego zawiera informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towarów. Informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towarów wymienione w interfejsie internetowym sklepu są ważne tylko w przypadkach, gdy towary są dostarczane na terytorium Czech.
3.4 Aby zamówić towar, kupujący wypełnia formularz zamówienia w interfejsie sklepu internetowego. Formularz zamówienia zawiera w informacje o:
3.4.1 zamówionym towarze (zamówione towary są „wkładane” przez kupującego do elektronicznego koszyka na zakupy w interfejsie internetowym sklepu),
3.4.2 sposób zapłaty ceny zakupu towaru, informacje o wymaganej metodzie dostawy zamówionych towarów oraz
3.4.3 informacje o kosztach związanych z dostawą towarów (zwane dalej łącznie „zamówieniem”).
3.5 Przed wysłaniem zamówienia do sprzedawcy kupujący może sprawdzić i zmienić dane, które wprowadził do zamówienia, nawet w odniesieniu do zdolności kupującego do wykrywania i korygowania błędów popełnianych podczas wprowadzania danych do zamówienia. Kupujący wysyła zamówienie do sprzedawcy, klikając przycisk „Zamówienie”. Dane wymienione w zamówieniu są uważane przez sprzedającego za prawidłowe. Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca potwierdzi przyjęcie do Kupującego pocztą elektroniczną na adres e-mail Kupującego podany na koncie użytkownika lub w zamówieniu (zwany dalej „adresem e-mail Kupującego”).
3.6 W zależności od charakteru zamówienia (ilość towaru, cena zakupu, szacunkowe koszty wysyłki) sprzedawca ma zawsze prawo poprosić kupującego o dodatkowe potwierdzenie zamówienia (na przykład pisemnie lub telefonicznie).
3.7 Stosunek umowny między sprzedającym a kupującym wynika z dostarczenia przyjęcia zamówienia, które sprzedawca przesyła kupującemu pocztą elektroniczną na adres e-mail kupującego.
3.8 Kupujący wyraża zgodę na wykorzystanie środków porozumiewania się na odległość przy zawieraniu umowy zakupu. Koszty poniesione przez kupującego w związku ze stosowaniem środków porozumiewania się na odległość w związku z zawarciem umowy kupna (koszty połączenia internetowego, koszty połączeń telefonicznych) ponosi sam kupujący, a koszty te nie różnią się od stawka podstawowa.
4. CENA TOWARÓW I WARUNKI PŁATNOŚCI
4.1 Kupujący może zapłacić cenę towaru i wszelkie koszty związane z dostawą towaru zgodnie z umową zakupu do sprzedawcy na następujące sposoby: przelew na rachunek sprzedawcy nr 2500871768/2010, prowadzony w banku Fio (dalej „sprzedawca” konto”).
4.2 Wraz z ceną zakupu kupujący jest zobowiązany do zapłaty sprzedawcy kosztów związanych z pakowaniem i dostawą towarów w uzgodnionej wysokości. O ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej, cena zakupu obejmuje również koszty związane z dostawą towarów.
4.3 Sprzedawca nie wymaga od kupującego depozytu ani innych podobnych płatności. Nie wpływa to na postanowienia art. 4.6 Regulaminu dotyczące obowiązku zapłaty z góry ceny zakupu towaru.
4.4 W przypadku płatności gotówką lub płatności przy odbiorze cena zakupu jest płatna przy odbiorze towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej cena zakupu jest płatna w ciągu 3 dni od zawarcia umowy zakupu.
4.5 W przypadku płatności bezgotówkowej kupujący jest zobowiązany do zapłaty ceny zakupu towaru wraz ze zmiennym kodem płatności. W przypadku płatności bezgotówkowej obowiązek zapłaty ceny zakupu przez kupującego jest spełniony, gdy odpowiednia kwota zostanie zaksięgowana na koncie sprzedawcy.
4.6 Sprzedawca jest uprawniony, zwłaszcza w przypadku, gdy kupujący nie dostarczy dodatkowego potwierdzenia zamówienia (art. 3.6), do żądania zapłaty pełnej ceny zakupu przed wysłaniem towaru do kupującego. Przepisy § 2119 ust. 1 Kodeksu cywilnego nie stosuje się.
4.7 Wszelkie rabaty od ceny towarów przekazane kupującemu przez sprzedającego nie mogą być łączone.
4.8 Jeżeli jest to zwyczajowe w relacjach biznesowych lub jeżeli wymagają tego powszechnie obowiązujące przepisy prawa, sprzedawca wystawi kupującemu dokument podatkowy – fakturę – dotyczącą płatności dokonanych na podstawie umowy kupna. Sprzedawca jest płatnikiem podatku od wartości dodanej. Dokument podatkowy – faktura – zostanie wydany kupującemu przez sprzedającego po zapłaceniu ceny za towar i przesłany w formie elektronicznej na adres e-mail kupującego.
4.9 Zgodnie z ustawą o rejestracji sprzedaży sprzedawca jest zobowiązany do wystawienia kupującemu pokwitowania. Jednocześnie jest on zobowiązany do zarejestrowania otrzymanego przychodu u administratora podatkowego przez Internet; w przypadku awarii technicznej, najpóźniej w ciągu 48 godzin.
5. ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAKUPU
5.1 Kupujący przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z postanowieniami § 1837 Kodeksu cywilnego nie jest możliwe odstąpienie od umowy zakupu na dostawę towarów, która została zmodyfikowana zgodnie z życzeniem kupującego lub dla niego, w przypadku dostawy towarów łatwo psujących się i towarów, które po dostarczeniu zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami, z umowy kupna-sprzedaży towarów w zapieczętowanym opakowaniu, której konsument wyjął z opakowania i których nie można zwrócić ze względów higienicznych, oraz z umowy zakupu na dostawę nagrań audio lub wideo lub opakowania programów komputerowych.
5.2 Jeżeli nie jest to przypadek, o którym mowa w art. 5.1 Regulaminu lub inny przypadek, w którym nie można odstąpić od umowy kupna, kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna zgodnie z § 1829 ust. 1 ustawy cywilnej Kod w ciągu czternastu (14) dni od otrzymania towaru, a jeżeli przedmiotem umowy kupna jest kilka rodzajów towarów lub dostawa kilku części, okres ten biegnie od daty otrzymania ostatniej dostawy towarów. Odstąpienie od umowy kupna musi zostać wysłane do sprzedawcy w terminie określonym w poprzednim zdaniu. Aby odstąpić od umowy kupna, kupujący może skorzystać z przykładowego formularza dostarczonego przez sprzedającego, który stanowi załącznik do warunków. Odstąpienie od umowy kupna może zostać przesłane przez kupującego na adres biura sprzedającego lub adres e-mail sprzedającego.
5.3 W przypadku odstąpienia od umowy kupna zgodnie z art. 5.2 Regulaminu, umowa kupna jest anulowana od początku. Kupujący musi zwrócić towar sprzedającemu w ciągu czternastu (14) dni od doręczenia odstąpienia od umowy kupna sprzedającemu. Jeżeli kupujący odstąpi od umowy kupna, kupujący ponosi koszty związane ze zwrotem towarów do sprzedawcy, nawet jeśli towary nie mogą zostać zwrócone ze względu na swój charakter zwykłą pocztą.
5.4 W przypadku odstąpienia od umowy kupna zgodnie z art. 5.2 warunków, sprzedawca zwróci środki otrzymane od kupującego w ciągu czternastu (14) dni od odstąpienia od umowy kupna przez kupującego, w taki sam sposób, jak sprzedawca otrzymał go od kupującego. Sprzedawca jest również uprawniony do zwrotu spełnienia świadczenia podanego przez kupującego przy zwrocie towaru kupującemu lub w inny sposób, jeśli kupujący wyrazi zgodę, a kupujący nie poniesie dodatkowych kosztów. Jeśli kupujący odstąpi od umowy kupna, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu otrzymanych środków kupującemu, zanim kupujący zwraca towar lub udowodni, że wysłał towar do sprzedającego.
5.5 Sprzedawca jest uprawniony do jednostronnego potrącenia prawa do odszkodowania za szkodę wyrządzoną towarowi w stosunku do prawa kupującego do zwrotu ceny zakupu.
5.6 W przypadkach, gdy kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna zgodnie z postanowieniami § 1829 ust. 1 Kodeksu cywilnego, sprzedawca jest również uprawniony do odstąpienia od umowy kupna w dowolnym momencie, do momentu przejęcia towaru przez kupujący. W takim przypadku sprzedawca zwróci kupującemu bez zbędnej zwłoki bezgotówkową kwotę na konto wskazane przez kupującego.
5.7 Jeśli kupujący otrzyma podarunek wraz z towarem, umowa podarunkowa między sprzedającym a kupującym zostaje zawarta z niewiązanym warunkiem, że jeśli kupujący odstąpi od umowy kupna, umowa podarunkowa takiego podarunku przestaje obowiązywać i Kupujący jest zobowiązany do zwrotu danego prezentu.
6. TRANSPORT I DOSTAWA TOWARÓW
6.1 Jeżeli środek transportu został wybrany na specjalne życzenie kupującego, kupujący ponosi ryzyko i wszelkie dodatkowe koszty związane z tym rodzajem transportu.
6.2 Jeżeli zgodnie z umową kupna sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć towar do miejsca wskazanego przez kupującego w zamówieniu, kupujący jest zobowiązany do przejęcia towaru z chwilą dostawy.
6.3 Jeżeli z przyczyn leżących po stronie kupującego konieczne jest powtarzalne dostarczenie towaru lub w inny sposób niż określony w zamówieniu, kupujący jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z powtórną dostawą towarów lub kosztów związanych z innym sposobem dostawy.
6.4 Po otrzymaniu towaru od przewoźnika kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia integralności opakowania towaru, aw przypadku jakichkolwiek wad niezwłocznie powiadomić przewoźnika. W przypadku stwierdzenia naruszenia opakowania wskazującego na nieuprawnione wejście do przesyłki, kupujący nie musi przejmować przesyłki od przewoźnika. Nie wpływa to na prawa nabywcy z tytułu odpowiedzialności za wady towaru i inne prawa kupującego wynikające z ogólnie obowiązujących przepisów prawnych.
6.5 Inne prawa i obowiązki stron w transporcie towarów mogą podlegać specjalnym warunkom dostawy sprzedającego, jeżeli zostały wydane przez sprzedającego.
7. PRAWA Z WADY WYKONANIA
7.1 Prawa i obowiązki umawiających się stron dotyczące praw wynikających z wadliwego wykonania regulują odpowiednie ogólnie obowiązujące regulacje prawne (w szczególności przepisy § 1914–1925, § 2099–2117 oraz § 2161–2174 Kodeksu cywilnego i ustawy nr 634/1992 Coll., W sprawie ochrony konsumenta, z późniejszymi zmianami).
7.2 Sprzedawca jest zobowiązuje się wobec kupującego, że towary są wolne od wad po otrzymaniu. W szczególności sprzedawca odpowiada przed kupującym, że w momencie przejęcia towaru przez kupującego:
7.2.1 towary mają cechy uzgodnione przez strony, a w przypadku braku umowy cechy opisane przez sprzedawcę lub producenta lub oczekiwane przez kupującego, z uwzględnieniem charakteru towarów i wykonanych przez nich reklam,
7.2.2 towary nadają się do celów określonych przez sprzedawcę do ich użycia lub do których zwykle są używane tego rodzaju towary,
7.2.3 towary odpowiadają jakości lub wzorowi zakontraktowanej próbce lub modelowi, jeżeli jakość lub projekt został ustalony na podstawie zakontraktowanej próbki lub modelu
7.2.4 towary są w odpowiedniej ilości, miary lub wadze; i
7.2.5 towary są zgodne z wymogami przepisów prawnych.
7.3 Jeżeli wada ujawni się w ciągu sześciu miesięcy od otrzymania, towary uznaje się za wadliwe w momencie odbioru.
7.4 Sprzedawca ma obowiązki wynikające z wadliwego wykonania, przynajmniej w takim stopniu, w jakim obowiązki wynikające z wadliwego spełnienia się przez producenta pozostają. Kupujący jest w inny sposób uprawniony do skorzystania z prawa do wady towaru konsumpcyjnego w ciągu 24 miesięcy od otrzymania. Jeżeli zgodnie z innymi przepisami okres, w którym towary mogą być używane, jest wskazany na sprzedawanych towarach, na ich opakowaniach, w instrukcjach dołączonych do towarów lub w reklamie, zastosowanie mają przepisy dotyczące gwarancji jakości. Gwarantując jakość, sprzedawca zobowiązuje się, że towary będą nadawać się do zwykłego użytku przez określony czas lub że zachowają swoje zwykłe właściwości. Jeżeli kupujący słusznie skrytykował sprzedawcę za wadę towaru, okres wykonania praw wynikających z wadliwego wykonania lub okres gwarancji nie biegnie przez okres, w którym kupujący nie może korzystać z wadliwych towarów.
7.5 Postanowienia określone w art. 7.4 Regulaminu nie mają zastosowania do towarów sprzedawanych po niższej cenie za wadę, w odniesieniu do których uzgodniono niższą cenę, do zużycia wynikającego z normalnego użytkowania, do towarów używanych z powodu wady odpowiadającej do stopnia zużycia lub zużycia, który miał przy przejęciu przez kupującego lub jeżeli wynika to z charakteru towaru. Prawo do wadliwego wykonania nie przysługuje kupującemu, jeżeli kupujący wiedział przed przejęciem towaru, że towar ma wadę lub jeżeli sam kupujący spowodował wadę.
7.6 Prawa z odpowiedzialności za wady towaru dotyczą sprzedawcy. Jeżeli jednak potwierdzenie wydane sprzedającemu dotyczące zakresu uprawnień z tytułu odpowiedzialności za wady (w rozumieniu przepisów § 2166 kodeksu cywilnego) wymienia inną osobę do naprawy, która znajduje się bliżej miejsca sprzedającego lub miejsca dla kupującego kupujący korzysta z prawa do naprawy przez osobę wyznaczoną do wykonania naprawy. Z wyjątkiem przypadków, gdy inna osoba jest wyznaczona do naprawy zgodnie z poprzednim zdaniem, sprzedawca jest zobowiązany do przyjęcia reklamacji w każdym zakładzie, w którym akceptacja reklamacji jest możliwa w odniesieniu do zakresu dostarczonych produktów lub usług, lub w siedzibie lub miejscu biznesu. Sprzedawca jest zobowiązany do wydania kupującemu pisemnego potwierdzenia, kiedy kupujący skorzystał z prawa, jaka jest treść reklamacji i jakiego sposobu załatwienia reklamacji wymaga kupujący; oraz potwierdzenie daty i sposobu rozpatrzenia reklamacji, w tym potwierdzenie naprawy i czasu jej trwania, lub pisemne uzasadnienie odrzucenia reklamacji. Obowiązek ten dotyczy również innych osób wyznaczonych przez sprzedawcę do wykonania naprawy.
7.7 Kupujący może skorzystać z prawa z odpowiedzialności za wady towaru, w szczególności telefonicznie pod numerem 777 628 156 lub pocztą elektroniczną pod adresem shopitak@shopitak.cz.
7.8 Kupujący informuje sprzedającego, które prawo wybrał, po powiadomieniu o wadzie lub bez zbędnej zwłoki po powiadomieniu o wadzie. Kupujący nie może zmienić dokonanego wyboru bez zgody sprzedawcy; nie dotyczy to sytuacji, gdy kupujący zażądał naprawy wady, która okazuje się nieusuwalna.
7.9 Jeżeli towary nie mają właściwości określonych w art. 7.2 Regulaminu, kupujący może wymagać dostarczenia nowego towaru bez wad, jeżeli żądanie to jest nieproporcjonalne ze względu na charakter wady, ale jeżeli wada dotyczy tylko części towarów, kupujący może jedynie żądać wymiany. Jeśli nie jest to możliwe, kupujący może odstąpić od umowy. Jeżeli jednak jest to nieproporcjonalne ze względu na charakter wady, zwłaszcza jeśli wada może zostać usunięta, kupujący ma prawo do bezpłatnego usunięcia wady. Kupujący ma prawo dostać nowy towar lub wymienić części, nawet w przypadku wady możliwej do naprawienia, jeżeli nie może prawidłowo korzystać z towaru ze względu na ponowne wystąpienie wady po naprawie lub z powodu większej liczby wad. W takim przypadku kupujący ma również prawo odstąpić od umowy. Jeżeli kupujący nie odstąpi od umowy lub nie skorzysta z prawa do dostarczenia nowego towaru bez wad, do wymiany jego części lub naprawy towaru, może poprosić o uzasadnioną zniżkę. Kupujący ma prawo do uzasadnionego rabatu, nawet jeśli sprzedawca nie może dostarczyć nowego towaru bez wad, wymienić jego części lub naprawić towaru, a także jeśli sprzedawca nie zorganizuje naprawy w rozsądnym terminie lub jeżeli zorganizowanie naprawy spowoduje znaczące trudności dla kupującego.
7.10 Każdy, kto ma prawo zgodnie z § 1923 Kodeksu cywilnego, ma również prawo do zwrotu kosztów, które zostały celowo poniesione w związku z korzystaniem z tego prawa. Jeżeli jednak prawo do odszkodowania nie zostanie wykorzystane w ciągu miesiąca od upływu terminu, w którym należy zgłosić wadę, sąd nie przyzna tego prawa, jeżeli sprzedawca sprzeciwi się, że prawo do odszkodowania nie zostało wykonane w terminie.
7.11 Inne prawa i obowiązki stron związane z odpowiedzialnością sprzedającego za wady mogą być regulowane przez procedurę reklamacyjną sprzedającego.
8. INNE PRAWA I OBOWIĄZKI UMAWIAJĄCYCH SIĘ STRON
8.1 Kupujący nabywa własność towarów, płacąc pełną cenę zakupu towarów.
8.2 W odniesieniu do kupującego sprzedawca nie jest związany żadnymi kodeksami postępowania w rozumieniu przepisów ust. § 1826 art. 1 kodeksu cywilnego.
8.3 Rozpatrywanie skarg konsumenckich zapewnia sprzedawca poprzez kontakt na adres elektronicznego shopitak@shopitak.cz. Sprzedawca prześle informacje dotyczące rozstrzygnięcia reklamacji kupującego na adres e-mail kupującego.
8.4 Czeski Urząd Inspekcji Handlowej z siedzibą w Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, IČ: 000 20 869, adres internetowy: https://adr.coi.cz/cs, jest odpowiedzialny za pozasądowe rozstrzyganie sporów konsumenckich wynikających z umowy kupna. Internetowa platforma rozstrzygania sporów pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr może być wykorzystana do rozstrzygania sporów między sprzedawcą a kupującym na podstawie umowy kupna.
8.5 Europejskie Centrum Konsumenckie Republika Czeska z siedzibą w Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adres internetowy: http://www.evropskyspotrebitel.cz jest punktem kontaktowym zgodnie z rozporządzeniem (UE) nr 524/2013 Parlament Europejski i Rada z dnia 21 maja 2013 r. W sprawie internetowego rozstrzygania sporów i zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2006/2004 i dyrektywę 2009/22 / WE (rozporządzenie w sprawie internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich).
8.6 Sprzedawca jest uprawniony do sprzedaży towarów na podstawie licencji handlowej. Licencje handlowe są przeprowadzane w ramach swoich kompetencji przez odpowiednie biuro licencyjne. Urząd Ochrony Danych Osobowych nadzoruje obszar ochrony danych osobowych. W ograniczonym zakresie Czeski Urząd Inspekcji Handlowej nadzoruje również przestrzeganie ustawy nr 634/1992 Coll., O ochronie konsumentów, z późniejszymi zmianami.
8,7 Kupujący przyjmuje na siebie ryzyko zmiany okoliczności w rozumieniu § 1765 ust. 2 Kodeksu cywilnego.
9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
9.1 Sprzedawca wypełnia obowiązek informacyjny wobec kupującego w rozumieniu art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95 / 46 / WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej „rozporządzeniem RODO”) związane z przetwarzaniem danych osobowych kupującego w celu wypełnienia umowy kupna, negocjowania umowy kupna i wypełnienia zobowiązań prawa publicznego.
10. WYSYŁANIE KOMUNIKATÓW KOMERCYJNYCH I PRZECHOWYWANIE PLIKÓW COOKIE
10.1 Zgodnie z postanowieniami sekcji 7 ust. 2 ustawy nr 480/2004 Coll. O ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną i zmianach niektórych ustaw (ustawa o swiadczeniu usług drogą elektroniczną), ze zmianami, Kupujący wyraża zgodę na otrzymywanie wysyłanych informacji handlowych przez Sprzedawcę na adres elektroniczny lub numer telefonu kupującego. Sprzedawca wypełnia obowiązek informacyjny wobec kupującego w rozumieniu art. 13 rozporządzenia RODO dotyczący przetwarzania danych osobowych kupującego w celu wysyłania komunikatów handlowych za pomocą specjalnego dokumentu.
10.2 Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie tak zwanych plików cookie na swoim komputerze. Jeśli możliwe jest dokonanie zakupu na stronie internetowej i wypełnienie zobowiązań sprzedawcy wynikających z umowy kupna bez przechowywania tak zwanych plików cookie na komputerze kupującego, kupujący może w dowolnym momencie anulować zgodę na podstawie poprzedniego zdania.
11. DOSTAWA
11.1 Może być dostarczony kupującemu na adres e-mail kupującego.
12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
12.1 Jeżeli relacja ustanowiona w umowie kupna zawiera element międzynarodowy (zagraniczny), wówczas strony zgadzają się, że relacja podlega prawu czeskiemu. Wybór prawa na podstawie poprzedniego zdania nie pozbawia konsumenta, który jest konsumentem, ochrony zapewnianej mu przez przepisy prawa, których nie można odstąpić na podstawie umowy i które w przeciwnym razie miałyby zastosowanie na podstawie art. 6 ust. 1 rozporządzenia (WE) nr 593/2008 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 17 czerwca 2008 r. W sprawie prawa właściwego dla zobowiązań umownych (Rzym I).
12.2 Jeśli którekolwiek z postanowień Regulaminu jest lub stanie się nieważne lub nieskuteczne, zostanie ono zastąpione postanowieniem, którego znaczenie jest jak najbardziej zbliżone do nieważnego postanowienia. Nieważność lub nieskuteczność jednego postanowienia nie wpływa na ważność pozostałych postanowień.
12.3 Umowa kupna, w tym warunki handlowe, jest archiwizowana przez sprzedawcę w formie elektronicznej i nie jest dostępna.
12.4 Załącznik do warunków handlowych to przykładowy formularz odstąpienia od umowy zakupu.
12.5. Seller’s contact details: delivery address Minská 13, 616 00, Brno, e-mail address shopitak@shopitak.cz, phone 777 628 156.
Brno 7 kwietnia 2020